Online Boekhouden
Met elkaar gaan we deze digitale reis starten en beleven in de route naar blije cijfers. Via deze samenwerking is uw boekhouding elke maand actueel, waardoor we vooruit kunnen kijken en bezig kunnen zijn met de groei of continuïteit van uw onderneming.
Wat gaat u eigenlijk doen? Niet veel, alleen uw verkoopfacturen maken en uw inkomende facturen verwerken. Wij zorgen voor de rest.
Zijn er nog andere voordelen? Natuurlijk!
Deze zijn alvast handig om te weten:
- Een super handige online tool FactuurSturen.nl, met een app voor uw telefoon.
- Sneller betaald krijgen? Neem dan de iDeal knop, uw online factuur kan direct betaald worden vanuit de e-mail.
- Zelf makkelijker en handiger betalen? Maak een betaalbestand aan en importeer deze in uw online bankomgeving, dat scheelt weer een hoop type werk.
- Een mooi dashboard met daarin grafieken van uw omzet, openstaande posten etc.
– Een prettige samenwerking met een Westlands administratiekantoor.
– Korte lijnen
– Praktische oplossingen
– Goed bereikbaar
– Op de persoonlijke gesprekken na is alles digitaal en met de modernste technieken.
Snel beginnen met deze digitale route naar blije cijfers? Kom eerst even langs, dan kunnen we kennismaken en het reisplan uitstippelen.
Welk pakket past bij u?
Als het gaat om online administratieve oplossingen bieden wij verschillende dienstverleningspakketten aan. Op basis van uw keuze gaan wij voor u aan de slag. Wij verwerken uw administratie bijvoorbeeld tot een btw-aangifte of jaarrekening. En indien nodig zorgen wij voor publicatie van uw gegevens bij de KvK.
Basis
Voor bedrijven die zelf wat meer willen doen:
- U maakt uw verkoopfacturen
- U verwerkt alle inkoopfacturen online
- Wij verwerken de bankmutaties
- Wij doen uw btw-aangifte
- Wij doen uw aangifte inkomstenbelasting
- Wij maken uw jaarstukken
- Contact per e-mail, telefoon, chat of op onze locatie
Plus
Voor bedrijven die graag hun administratie uitbesteden, is dit het ideale pakket:
- U maakt uw verkoopfacturen
- U scant de inkoopfacturen
- Wij verwerken de inkoopfacturen
- Wij verwerken de administratie
- Wij verwerken de bankmutaties
- Wij doen uw btw-aangifte
- Wij doen uw aangifte inkomstenbelasting
- Wij maken uw jaarstukken
- Bespreken jaarstukken
- U krijgt 1x tussentijdse cijfers
- Contact per e-mail, telefoon, chat of op onze locatie
Top
Speciaal voor bedrijven met meer dan 75 facturen per kwartaal:
- U maakt uw verkoopfacturen
- U scant de inkoopfacturen
- Wij verwerken de inkoopfacturen
- Wij verwerken de administratie
- Wij verwerken de bankmutaties
- Wij doen uw btw-aangifte
- Wij doen uw aangifte inkomstenbelasting
- Wij maken uw jaarstukken
- Bespreken jaarstukken
- U krijgt 1x tussentijdse cijfers
- Contact per e-mail, telefoon, chat of op onze locatie
Zit uw ideale pakket er niet bij of heeft u een bv? Neem dan gerust contact met ons op, want Boekestijn Administratiekantoor levert maatwerk. Wij gaan dan ook graag met u in gesprek, zodat u tot een aanbod krijgt die bij uw situatie past.
De juiste oplossing voor uw boekhouding is dichterbij dan u denkt!
Boekestijn Administratiekantoor
Boekestijn Administratiekantoor is al jarenlang een begrip als het gaat om betrouwbare, klantgerichte administraties en adviezen. Welk pakket u ook bij ons afneemt, u krijgt daar altijd de garanties van Boekestijn Administratiekantoor bij:
- Uw online administratie opzetten met actueel inzicht in de cijfers van uw bedrijf;
- Een persoonlijke dienstverlening;
- Snelle verwerking van uw administratie;
- Wij denken met u mee en komen zo tot antwoorden op uw vragen;
- Goed bereikbaar zowel digitaal als per auto;
- Klein kantoor, dus korte lijnen;
- Inzet van onze ervaren medewerkers met focus op kwaliteit;
- Brede dienstverlening over financiële zaken.
Meer digitaliseren
Ons kantoor werkt steeds meer digitaal. Omdat dit grotendeels achter de schermen gebeurt merkt u daar weinig van. Het zal u misschien wél opvallen dat u amper papieren post van ons ontvangt. Uw jaarrekening en facturen krijgt u niet in een envelop, maar digitaal. Ook verdwijnen stapsgewijs alle fysieke mappen. Wij slaan al uw informatie namelijk online op. Veilig, overzichtelijk en duurzaam.
Privacy wetgeving en Clientonline
Door de komst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) gaan wij nog zorgvuldiger om met privacy en datagegevens dan voorheen. Volgens deze wetgeving is het bijvoorbeeld niet meer toegestaan om gevoelige informatie, zoals een aangifte Inkomstenbelasting, zomaar naar u te mailen. Gelukkig hebben wij daar een goede oplossing voor gevonden: Clientonline.
Clientonline is een beveiligde omgeving waarin wij documenten met u kunnen delen en ter goedkeuring aanbieden. Dit is snel, veilig én makkelijk: u hoeft alleen nog maar via uw pc, tablet of telefoon uw toestemming te geven en het is geregeld.
Het klantenportaal is ook een digitaal archief. Het maakt dus voortaan niet meer uit waar u bent. U heeft altijd eenvoudig toegang tot belangrijke documenten, zoals uw KvK-uittreksel, hypotheekdossier of machtiging van de Belastingdienst. Wilt u meer weten over de voordelen van Clientonline? Klik dan hier
Inloggen op Clientonline
U kunt ook de app downloaden voor op uw telefoon, zodat u ook daar direct toegang heeft.